Naruto New Age

Naruto: Our new age

PříjemPortálCalendarFAQHledatSeznam uživatelůUživatelské skupinyRegistracePřihlášení

Share | 

Moriko Kaede

Goto down 
AutorZpráva
Moriko Kasai
Tsuchikage*HA
Tsuchikage*HA

Poèet pøíspìvkù : 420

PříspěvekPředmět: Moriko Kaede   Sun Jan 15, 2017 12:54 pm

Jméno: Ach, jak já tuhle část nesnáším! A to jsem teprve na začátku! Víte, co se stane, když vaši rodiče nemají absolutně žádný vkus na jména? Pojmenují vás Markéta a jsou s tím spokojení! Takže se jmenuju Markéta a jsem s tím nespokojená! Very Happy

Věk: Táhne mi na 22, už nejsem žádná mladice.

Povolání: Dřív jsem pracovala na poště. Btw. To nikdy nedělejte, je to peklo. Teď pracuji jako prodavačka v JRC a nemůžu být spokojenější!

Bydliště: Dřív za sedmero horami, teď už to budou dva roky v Brně.

Hudba: Nesnáším hudbu ve stylu "šutr v pračce" a Rap, jinak můžu poslouchat prakticky cokoliv, pokud to má dobrou melodii. Nejoblíbenějším hodebním žánrem je jednoznačně Rock´n ´roll. Pokud bych měla vyjmenovat konkrétní skupiny, pak je to Van Cantro, Nightwish, Sabaton, HAMMERFALL, a další. Z české scény to budou Kabáti, protože na těch jsem vyrostla.

Anime/Manga: Posledních pár let se na anime aktivně nedívám, ale z doby, kdy jsem se tomu věnovala aktivně mám nejradši Kuroshitsuji, protože sexy démon. Very Happy Pak samozřejmě Naruta a Bleach. Už si ani pořádně nepamatuju, co všechno jsem sledovala. Very Happy

Zájmy: Nejradši ze všeho hraju hry a teď kvůli práci mám i dobrou výmluvu, proč je MUSÍM hrát. Momentálně si oživuji sérii Assassin´s Creed, taky ráda čtu a dívám se na seriály a filmy. Pokud tu hledáte nějaký sport, tak marně, jak mají psáno Kabáti v jedné ze svých písniček" "Proč mám utíkat, když mě nikdo nehoní?" A co napíšou Kabáti je přece zákon. Very Happy Tak dobře, že jste to vy ..., když mě odvezete k moři, budu plavat. Very Happy

Kontakt: Fb veřejně psát nebudu, kdo ho bude chtít, napište mi PM
Skype - nakamura-chan7