Naruto New Age

Naruto: Our new age

PříjemPortálCalendarFAQHledatSeznam uživatelůUživatelské skupinyRegistracePřihlášení

Share | 

Manaaaaaaa

Goto down 
AutorZpráva
Sayuri
Potulný B-rank

Poèet pøíspìvkù : 70

PříspěvekPředmět: Manaaaaaaa   Mon Dec 12, 2016 8:11 pm

Neviem, koľkí z vás ma poznajú, ale tak...sa nudím, tak som sa rozhodla napísať niečo o sebe. Po dlhom, veľmi dlhom čase. Very Happy

Základné informácie - Tak, volám sa Eunika, mám18 rokov, už mi ťahá na 19 o chvíľu. Ale úprimne, necítim sa na toľko, mentálne som stále dieťa no Very Happy a dosť ma to deptá, pretože 19 rokov je už pre mňa vysoké číslo xD. "Povolaním" som logicky ešte študent, presnejšie študent na gymnáziu, čo budem ľutovať ešte dlho, pretože som lenivé prasa, ktorému sa nechce učiť a radšej sa venuje svojim veciam.

Bydlisko - Diera Slovenska Very Happy

Hudba - Tak, primárne počúvam metal, som milovníčka tvrdej hudby, ako tej starej, tak aj súčasnej Smile čo sa týka podžánrov, tak preferujem Death, Black, Folk a Symphonic metal, ale rada si vypočujem aj iné, v tomto sa nijak neobmedzujem. Okrem toho si pokojne vypočujem hity minulého storočia, tie mám moc rada Smile a samozrejme, nesmú chýbať rôzne soundtracky a podobne xD

Anime/Manga - čo sa týka anime, zas tak moc ho nepozerám, pretože som veľmi vyberavá a pozriem si len to, čoho dejová línia sa mi fakt zapáči Smile zatiaľ som videla Naruta samozrejme, Tokyo Ghoul, Owari no Seraph, Vampire Knight, SAO, občas si pozriem Pokémona napríklad, na ktorom fičím už odmalička ^^ a čo sa týka iných žánrov než anime a manga, milujem Fantasy a Sci-fi filmy (samozrejme nie tie sračky typu Twilight a im podobné filmy), najobľúbenejší je jednoznačne LotR, ďalej mám rada Marvel filmy, ale priznám sa, že komixy som nikdy nečítala, ale plánujem sa do nich niekedy v blízkej budúcnosti pustiť, keďže tam mám pár obľúbencov, o ktorých by som sa chcela dozvedieť viac Very Happy